Reference : Aufgaben des Grundschulunterrichts im Fokus einer Spiel- und Lernkultur |
Parts of books : Contribution to collective works | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction | |||
Educational Sciences | |||
http://hdl.handle.net/10993/45349 | |||
Aufgaben des Grundschulunterrichts im Fokus einer Spiel- und Lernkultur | |
German | |
[en] Tasks of primary education in the focus of a play and learning culture | |
Andersen, Katja Natalie ![]() | |
2021 | |
Didaktik der Lernkulturen | |
[en] Didactics of learning cultures | |
Peschel, Markus | |
Grundschulverband | |
Beiträge zur Reform der Grundschule; Band 152 | |
146-165 | |
Yes | |
978-3-941649-32-3 | |
Frankfurt/Main | |
Germany | |
[en] task culture ; primary education ; learning ; play | |
University of Luxembourg - UL | |
Spielen und Erkennen im Sachunterricht (SEiSU) | |
Researchers ; Professionals ; Students ; General public | |
http://hdl.handle.net/10993/45349 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.