No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Die Bedeutsamkeit von Peers für Jugendliche in der Sekundarstufe und in der Freizeit
Zurbriggen, Carmen; Knickenberg, Margarita
2020In Hagenauer, Gerda; Raufelder, Diana (Eds.) Soziale Eingebundenheit. Sozialbeziehungen im Fokus von Schule und Lehrer*innenbildung
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Social relationship; Peers; Secondary school; Leisure
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Zurbriggen, Carmen ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC)
Knickenberg, Margarita
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Die Bedeutsamkeit von Peers für Jugendliche in der Sekundarstufe und in der Freizeit
Alternative titles :
[en] Social inclusion. Social relationships in the focus of school and teacher training
Publication date :
2020
Main work title :
Soziale Eingebundenheit. Sozialbeziehungen im Fokus von Schule und Lehrer*innenbildung
Author, co-author :
Hagenauer, Gerda
Raufelder, Diana
Publisher :
Waxmann
ISBN/EAN :
978-3-8309-4266-5
Pages :
335-350
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 09 December 2020

Statistics


Number of views
134 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu