Reference : Die Bedeutsamkeit von Peers für Jugendliche in der Sekundarstufe und in der Freizeit |
Parts of books : Contribution to collective works | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction | |||
http://hdl.handle.net/10993/44957 | |||
Die Bedeutsamkeit von Peers für Jugendliche in der Sekundarstufe und in der Freizeit | |
German | |
[en] Social inclusion. Social relationships in the focus of school and teacher training | |
Zurbriggen, Carmen ![]() | |
Knickenberg, Margarita [] | |
2020 | |
Soziale Eingebundenheit. Sozialbeziehungen im Fokus von Schule und Lehrer*innenbildung | |
Hagenauer, Gerda | |
Raufelder, Diana | |
Waxmann | |
335-350 | |
Yes | |
978-3-8309-4266-5 | |
[en] Social relationship ; Peers ; Secondary school ; Leisure | |
Researchers ; Professionals ; Students | |
http://hdl.handle.net/10993/44957 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.