Reference : Die Bedeutsamkeit von Peers für Jugendliche in der Sekundarstufe und in der Freizeit
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/44957
Die Bedeutsamkeit von Peers für Jugendliche in der Sekundarstufe und in der Freizeit
German
[en] Social inclusion. Social relationships in the focus of school and teacher training
Zurbriggen, Carmen mailto [University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC) >]
Knickenberg, Margarita []
2020
Soziale Eingebundenheit. Sozialbeziehungen im Fokus von Schule und Lehrer*innenbildung
Hagenauer, Gerda
Raufelder, Diana
Waxmann
335-350
Yes
978-3-8309-4266-5
[en] Social relationship ; Peers ; Secondary school ; Leisure
Researchers ; Professionals ; Students
http://hdl.handle.net/10993/44957

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.