Reference : Inklusion aus der Sicht von Kindern mit dem Förderschwerpunkt Lernen – Überprüfung vo... |
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Unpublished conference | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction | |||
Educational Sciences | |||
http://hdl.handle.net/10993/44807 | |||
Inklusion aus der Sicht von Kindern mit dem Förderschwerpunkt Lernen – Überprüfung von Messinvarianz in verschiedenen schulischen Kontexten | |
German | |
Knickenberg, Margarita [] | |
Zurbriggen, Carmen [University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC) >] | |
Venetz, Martin [] | |
Feb-2019 | |
No | |
Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung GEBF | |
February 2019 | |
Köln | |
Germany | |
Researchers ; Professionals ; Students | |
http://hdl.handle.net/10993/44807 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.