No full text
Doctoral thesis (Dissertations and theses)
Zur Bedeutung der schulischen Bezugsgruppe bei schwachen Schulleistungen. Eine Gegenüberstellung von komparativen und normativen Peereffekten auf Schulleistungen, akademisches Selbstkonzept und Berufsaspirationen
Zurbriggen, Carmen
2015
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Zurbriggen, Carmen ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC)
Language :
German
Title :
Zur Bedeutung der schulischen Bezugsgruppe bei schwachen Schulleistungen. Eine Gegenüberstellung von komparativen und normativen Peereffekten auf Schulleistungen, akademisches Selbstkonzept und Berufsaspirationen
Defense date :
2015
Institution :
Philosophischen Fakultät der Universität Freiburg, Freiburg, Switzerland
Degree :
PhD
Available on ORBilu :
since 25 November 2020

Statistics


Number of views
68 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu