Complete issue (Scientific journals)
Editorial: Fachdidaktische und bildungswissenschaftliche Ansätze der Lehrerinnen- und Lehrerbildung für die inklusive Schule
Gorges, Julia; Lütje-Klose, Birgit; Zurbriggen, Carmen
2019In Herausforderung Lehrer_innenbildung, 2 (3)
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
Editorial_Gorges_Lütje-Klose_Zurbriggen_2019_HLZ.pdf
Publisher postprint (277.72 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
inclusion; teacher training; inclusive education; university teaching; school development
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Gorges, Julia
Lütje-Klose, Birgit
Zurbriggen, Carmen ;  University of Luxembourg
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Editorial: Fachdidaktische und bildungswissenschaftliche Ansätze der Lehrerinnen- und Lehrerbildung für die inklusive Schule
Alternative titles :
[en] Editorial: Didactic and educational science approaches to teacher education for inclusive schools
Publication date :
2019
Journal title :
Herausforderung Lehrer_innenbildung
ISSN :
2625-0675
Publisher :
BiSEd, United States - Delaware
Volume :
2
Issue :
3
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBilu :
since 11 September 2020

Statistics


Number of views
259 (14 by Unilu)
Number of downloads
35 (1 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu