Reference : Editorial: Fachdidaktische und bildungswissenschaftliche Ansätze der Lehrerinnen- und...
Scientific journals : Complete issue
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/44249
Editorial: Fachdidaktische und bildungswissenschaftliche Ansätze der Lehrerinnen- und Lehrerbildung für die inklusive Schule
German
[en] Editorial: Didactic and educational science approaches to teacher education for inclusive schools
Gorges, Julia [> >]
Lütje-Klose, Birgit [> >]
Zurbriggen, Carmen mailto [University of Luxembourg > > >]
2019
Herausforderung Lehrer_innenbildung
2
3
Yes (verified by ORBilu)
2625-0675
2625-0675
[en] inclusion ; teacher training ; inclusive education ; university teaching ; school development
Researchers ; Professionals ; Students
http://hdl.handle.net/10993/44249
https://doi.org/10.4119/hlz-2693

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
Editorial_Gorges_Lütje-Klose_Zurbriggen_2019_HLZ.pdfPublisher postprint271.21 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.