Reference : Wie Schülerinnen und Schüler in integrativen Klassen den Unterrichtsalltag erleben
Scientific journals : Article
Social & behavioral sciences, psychology : Multidisciplinary, general & others
http://hdl.handle.net/10993/44246
Wie Schülerinnen und Schüler in integrativen Klassen den Unterrichtsalltag erleben
German
[en] How pupils experience teaching in integrative classes
Venetz, Martin []
Zurbriggen, Carmen mailto [University of Luxembourg > > >]
2011
Schweizerische Zeitschrift für Heilpädagogik
Schweizerische Zentralstelle für Heilpädagogik
17
5
6–10
No
1420-1607
Bern
Switzerland
[en] inclusion ; quality of experience ; classroom
Researchers ; Professionals ; Students ; General public
http://hdl.handle.net/10993/44246

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
JA_Venetz_Zurbriggen_2011.pdfPublisher postprint147.63 kBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.