Pas de texte intégral
Contribution à des ouvrages collectifs (Parties d’ouvrages)
The quality of experience of students with and without special educational needs in everyday life and when relating to peers (Reprint)
ZURBRIGGEN, Carmen; Venetz, Martin; Hinni, Chantal
2019In Schwab, Susanne; Nel, Mirna; Hellmich, Frank (Eds.) Social participation of students with special educational needs in mainstream education
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Mots-clés :
social participation; emotional experience; experience sampling method; leisure time; school; special educational needs
Disciplines :
Sciences sociales & comportementales, psychologie: Multidisciplinaire, généralités & autres
Auteur, co-auteur :
ZURBRIGGEN, Carmen ;  University of Luxembourg
Venetz, Martin
Hinni, Chantal
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
The quality of experience of students with and without special educational needs in everyday life and when relating to peers (Reprint)
Date de publication/diffusion :
2019
Titre de l'ouvrage principal :
Social participation of students with special educational needs in mainstream education
Auteur, co-auteur :
Schwab, Susanne
Nel, Mirna
Hellmich, Frank
Maison d'édition :
Routledge
Edition :
Originally published as a special issue of the European Journal of Special Needs Education
ISBN/EAN :
9780367209186
Pagination :
43–58
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 11 septembre 2020

Statistiques


Nombre de vues
103 (dont 0 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu