No full text
Book published as author, translator, etc. (Books)
Emotionales Erleben im Unterricht und schulbezogene Selbstbilder. Vergleichende Analysen von Lernenden in integrativen und separativen Schulformen
Venetz, Martin; Tarnutzer, Rupert; Zurbriggen, Carmen et al.
2012SZH/CSPS
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
inclusion; emotional experience; self-perception; special school; integrative schools
Disciplines :
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Venetz, Martin
Tarnutzer, Rupert
Zurbriggen, Carmen ;  University of Luxembourg
Sempert, Waltraud
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Emotionales Erleben im Unterricht und schulbezogene Selbstbilder. Vergleichende Analysen von Lernenden in integrativen und separativen Schulformen
Publication date :
2012
Publisher :
SZH/CSPS
Available on ORBilu :
since 11 September 2020

Statistics


Number of views
161 (2 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu