Pas de texte intégral
Contribution à des ouvrages collectifs (Parties d’ouvrages)
Between universally claimed theory and common understanding: Theoretical knowledge in education
TRÖHLER, Daniel
2014In BIESTA, Gert; Julie, Allan; Richard, Edwards (Eds.) Making a difference in theory. The theory question in education and the education question in theory
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
TRÖHLER, Daniel ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Langue du document :
Anglais
Titre :
Between universally claimed theory and common understanding: Theoretical knowledge in education
Date de publication/diffusion :
2014
Titre de l'ouvrage principal :
Making a difference in theory. The theory question in education and the education question in theory
Editeur scientifique :
BIESTA, Gert 
Julie, Allan
Richard, Edwards
Maison d'édition :
Routledge, London, Royaume-Uni
ISBN/EAN :
9780415656948
Pagination :
45-64
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 26 juillet 2013

Statistiques


Nombre de vues
154 (dont 2 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

citations Scopus®
 
1
citations Scopus®
sans auto-citations
1

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu