Reference : Schwimmen oder treiben – Sinken oder untergehen: Die fachliche und semantische Bedeut... |
Parts of books : Contribution to collective works | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction | |||
Educational Sciences | |||
http://hdl.handle.net/10993/43508 | |||
Schwimmen oder treiben – Sinken oder untergehen: Die fachliche und semantische Bedeutung von Sprache im naturwissenschaftlich-orientierten Sachunterricht | |
German | |
[en] Swimming or drifting - sinking or afloating: The technical and semantic significance of language in science teaching | |
Peschel, Markus [] | |
Neuböck-Hubinger, Brigitte [] | |
Andersen, Katja Natalie ![]() | |
2021 | |
Sache und Sprache. Probleme und Perspektiven des Sachunterrichts | |
[en] Object and language: problems and prospects of primary science education | |
Franz, Ute | |
Haltenberger, Melanie | |
Hartinger, Andreas | |
Kantreiter, Julia | |
Michalik, Kerstin | |
Klinkhardt | |
GDSU Jahresband 2020 | |
63-71 | |
Yes | |
9783781524323 | |
Bad Heilbrunn | |
Germany | |
[en] science education ; language ; semantics ; content | |
Researchers ; Professionals ; Students | |
http://hdl.handle.net/10993/43508 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.