No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Pilotprojekt Schreibassistenzen in der Lehre. Die Wiener Writing Fellows Implementierung.
Entringer, Nathalie; Römmer-Nossek, Brigitte; Rismondo, Frane et al.
2018In Schmölzer-Eibinger, Sabine; Bushati, Bora; Ebner, Christopher et al. (Eds.) Wissenschaftliches Schreiben lehren und lernen. Diagnose und Förderung wissenschaftlicher Textkompetenz in Schule und Universität.
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
wissenschafltiches Schreiben
Disciplines :
Languages & linguistics
Author, co-author :
Entringer, Nathalie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Identités, Politiques, Sociétés, Espaces (IPSE)
Römmer-Nossek, Brigitte
Rismondo, Frane
Pokitsch, Doris
Macho, Claudia
Kaur, Jadpreet
Schoissengeyer, Lena
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Pilotprojekt Schreibassistenzen in der Lehre. Die Wiener Writing Fellows Implementierung.
Publication date :
2018
Main work title :
Wissenschaftliches Schreiben lehren und lernen. Diagnose und Förderung wissenschaftlicher Textkompetenz in Schule und Universität.
Author, co-author :
Niederdorfer, Lisa
Editor :
Schmölzer-Eibinger, Sabine
Bushati, Bora
Ebner, Christopher
Publisher :
Waxmann, Münster, Unknown/unspecified
ISBN/EAN :
978-3-8309-3769-2
Pages :
219–240
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 06 March 2020

Statistics


Number of views
141 (8 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu