No full text
Bachelor/master dissertation (Dissertations and theses)
La place des cours dits philosophiques dans l’Ecole luxembourgeois de demain. Analyse catégorielle des représentations sociales de vingt-et-un intervenants du système scolaire sur la base d’un dispositif de focus group.
Meyers, Christian
2007
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Arts & humanities: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Meyers, Christian ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Language :
French
Title :
La place des cours dits philosophiques dans l’Ecole luxembourgeois de demain. Analyse catégorielle des représentations sociales de vingt-et-un intervenants du système scolaire sur la base d’un dispositif de focus group.
Defense date :
2007
Institution :
École Pratique des Hautes Etudes (EPHE) et à l’Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales (EHESS, Paris, France
Degree :
Master2 en sociologie des religions
Available on ORBilu :
since 27 January 2020

Statistics


Number of views
29 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu