No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Grammatische Strukturen im mehrsprachigen Kontext sichtbar und begreifbar machen: Vorstellung des grammatikdidaktischen Materials Bausteng Grammatik – Bausteine Grammatik
Weth, Constanze
2020In Langlotz, Miriam (Ed.) Grammatikdidaktik – theoretische und empirische Zugänge zu sprachlicher Heterogenität
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Languages & linguistics
Author, co-author :
Weth, Constanze  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Grammatische Strukturen im mehrsprachigen Kontext sichtbar und begreifbar machen: Vorstellung des grammatikdidaktischen Materials Bausteng Grammatik – Bausteine Grammatik
Publication date :
2020
Main work title :
Grammatikdidaktik – theoretische und empirische Zugänge zu sprachlicher Heterogenität
Editor :
Langlotz, Miriam
Publisher :
Schneider, Baltmannsweiler, Germany
Pages :
213-236
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 21 January 2020

Statistics


Number of views
170 (6 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu