Pas de texte intégral
Article (Périodiques scientifiques)
History and Historiography of Education. Some remarks on the utility of historical knowledge in the age of efficiency
TRÖHLER, Daniel
2006In Encounters on Education, 7, p. 5-24
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Identifiants :
UNILU:UL-ARTICLE-2009-601
Auteur, co-auteur :
TRÖHLER, Daniel ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Langue du document :
Anglais
Titre :
History and Historiography of Education. Some remarks on the utility of historical knowledge in the age of efficiency
Date de publication/diffusion :
2006
Titre du périodique :
Encounters on Education
ISSN :
1494-4936
Maison d'édition :
Queen's University, Kingston, ON, Canada
Volume/Tome :
7
Pagination :
5-24
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 23 juillet 2013

Statistiques


Nombre de vues
118 (dont 2 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu