No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Schulgeschichte und Historische Bildungsforschung Methodologische Überlegungen zu einem vernachlässigten Genre pädagogischer Historiographie
Tröhler, Daniel
2006In Volksschule im 18. Jahrhundert. Die Schulumfrage auf der Zürcher Landschaft 1771/72: Quellen und Studien
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Identifiers :
UNILU:UL-CHAPTER-2009-292
Author, co-author :
Tröhler, Daniel ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Schulgeschichte und Historische Bildungsforschung Methodologische Überlegungen zu einem vernachlässigten Genre pädagogischer Historiographie
Publication date :
2006
Main work title :
Volksschule im 18. Jahrhundert. Die Schulumfrage auf der Zürcher Landschaft 1771/72: Quellen und Studien
Publisher :
Klinkhardt, Bad Heilbrunn, Germany
Pages :
65-93
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 23 July 2013

Statistics


Number of views
73 (1 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu