Reference : Der Gegenstand der Pädagogik der frühen Kindheit in institutionentheoretischer Perspektive
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Educational Sciences
http://hdl.handle.net/10993/37808
Der Gegenstand der Pädagogik der frühen Kindheit in institutionentheoretischer Perspektive
German
Neumann, Sascha mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE) >]
2019
Theoretische Zugänge zur Pädagogik der frühen Kindheit. Eine kritische Vergewisserung
Dietrich, Cornelie
Stenger, Ursula
Stieve, Claus
Beltz Juventa
342-354
Yes
978-3-7799-3777-7
Weinheim, Basel
Germany
[de] Pädagogik der frühen Kindheit ; Theorie ; Institutionen
[en] Early Childhood Education ; theory ; institutions
Researchers ; Professionals ; Students
http://hdl.handle.net/10993/37808

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.