No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Der Gegenstand der Pädagogik der frühen Kindheit in institutionentheoretischer Perspektive
Neumann, Sascha
2019In Dietrich, Cornelie; Stenger, Ursula; Stieve, Claus (Eds.) Theoretische Zugänge zur Pädagogik der frühen Kindheit. Eine kritische Vergewisserung
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Pädagogik der frühen Kindheit; Theorie; Institutionen; Early Childhood Education; theory; institutions
Disciplines :
Sociology & social sciences
Education & instruction
Author, co-author :
Neumann, Sascha ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Der Gegenstand der Pädagogik der frühen Kindheit in institutionentheoretischer Perspektive
Publication date :
2019
Main work title :
Theoretische Zugänge zur Pädagogik der frühen Kindheit. Eine kritische Vergewisserung
Author, co-author :
Dietrich, Cornelie
Stenger, Ursula
Stieve, Claus
Publisher :
Beltz Juventa, Weinheim, Basel, Germany
ISBN/EAN :
978-3-7799-3777-7
Pages :
342-354
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 17 December 2018

Statistics


Number of views
298 (24 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu