Reference : Der Gegenstand der Pädagogik der frühen Kindheit in institutionentheoretischer Perspektive |
Parts of books : Contribution to collective works | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction | |||
Educational Sciences | |||
http://hdl.handle.net/10993/37808 | |||
Der Gegenstand der Pädagogik der frühen Kindheit in institutionentheoretischer Perspektive | |
German | |
Neumann, Sascha ![]() | |
2019 | |
Theoretische Zugänge zur Pädagogik der frühen Kindheit. Eine kritische Vergewisserung | |
Dietrich, Cornelie | |
Stenger, Ursula | |
Stieve, Claus | |
Beltz Juventa | |
342-354 | |
Yes | |
978-3-7799-3777-7 | |
Weinheim, Basel | |
Germany | |
[de] Pädagogik der frühen Kindheit ; Theorie ; Institutionen | |
[en] Early Childhood Education ; theory ; institutions | |
Researchers ; Professionals ; Students | |
http://hdl.handle.net/10993/37808 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.