PIT-TEN CATE, Ineke ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
KRISCHLER, Mireille ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Co-auteurs externes :
no
Langue du document :
Allemand
Titre :
Inklusive Bildung aus der Sicht luxemburgischer Grundschullehrerinnen und -lehrer
Titre traduit :
[en] Inclusive Education from the teachers´ perspective
Date de publication/diffusion :
14 décembre 2018
Titre de l'ouvrage principal :
Nationaler Bildungsbericht Luxemburg 2018
Editeur scientifique :
LUCET
SCRIPT
Maison d'édition :
University of Luxembourg (LUCET) and SCRIPT, Esch-sur-Alzette, Luxembourg
FNR7964914 - Inclusive Education: The Effect Of Teacher Characteristics And School Support On Inclusive Practice, 2014 (01/05/2015-30/04/2018) - Ineke Pit-ten Cate