No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
"... bis wir eine eigene Schulzeitung in beiden Sprachen besitzen". Über die Entstehung und Bedeutung des Luxemburger Schulboten, 1844-1942
Voss, Peter
2018In Gardin, Matias; Lenz, Thomas (Eds.) Die Schule der Nation. Bildungsgeschichte und Identität in Luxemburg
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Bildungsgeschichte; Primärschule; Periodika
Disciplines :
History
Author, co-author :
Voss, Peter ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
"... bis wir eine eigene Schulzeitung in beiden Sprachen besitzen". Über die Entstehung und Bedeutung des Luxemburger Schulboten, 1844-1942
Alternative titles :
[en] "... until we possess our own school periodical in both languages". The establishment and significance of the Luxemburger Schulbote, 1844-1942
Publication date :
November 2018
Main work title :
Die Schule der Nation. Bildungsgeschichte und Identität in Luxemburg
Author, co-author :
Gardin, Matias
Lenz, Thomas  
Publisher :
Beltz Juventa, Weinheim, Germany
ISBN/EAN :
978-3-7799-3771-5
Pages :
134-153
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 29 November 2018

Statistics


Number of views
127 (7 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu