Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Articulation entre l'arithmétique et l'algèbre : Comment penser la progression des apprentissages numériques entre 10 et 14 ans?
Demonty, Isabelle; Vlassis, Joëlle
201844e congrès de la Société Belge des Professeurs de Mathématiques d'expression française
 

Files


Full Text
SBPM VF 2018.pdf
Author postprint (6.53 MB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Demonty, Isabelle
Vlassis, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
yes
Language :
French
Title :
Articulation entre l'arithmétique et l'algèbre : Comment penser la progression des apprentissages numériques entre 10 et 14 ans?
Publication date :
2018
Event name :
44e congrès de la Société Belge des Professeurs de Mathématiques d'expression française
Event date :
from 28-08-2018 to 30-08-2018
By request :
Yes
Available on ORBilu :
since 26 November 2018

Statistics


Number of views
89 (4 by Unilu)
Number of downloads
128 (1 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu