Article (Périodiques scientifiques)
The prediction of school achievement from a behavior genetic perspective: Results from the German twin study on Cognitive Ability, Self-Reported Motivation, and School Achievement (CoSMoS)
GOTTSCHLING, Juliana; Spengler, M.; Spinath, B. et al.
2012In Personality and Individual Differences, 53, p. 381-386
Peer reviewed vérifié par ORBi
 

Documents


Texte intégral
gottschling2012.pdf
Postprint Éditeur (861.35 kB)
Demander un accès

Tous les documents dans ORBilu sont protégés par une licence d'utilisation.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
GOTTSCHLING, Juliana ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Spengler, M.
Spinath, B.
Spinath, F.M.
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
The prediction of school achievement from a behavior genetic perspective: Results from the German twin study on Cognitive Ability, Self-Reported Motivation, and School Achievement (CoSMoS)
Date de publication/diffusion :
2012
Titre du périodique :
Personality and Individual Differences
ISSN :
0191-8869
eISSN :
1873-3549
Maison d'édition :
Elsevier, Royaume-Uni
Volume/Tome :
53
Pagination :
381-386
Peer reviewed :
Peer reviewed vérifié par ORBi
Disponible sur ORBilu :
depuis le 07 novembre 2018

Statistiques


Nombre de vues
135 (dont 0 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

citations Scopus®
 
23
citations Scopus®
sans auto-citations
18
OpenCitations
 
19
citations OpenAlex
 
26
citations WoS
 
17

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu