Book review (Scientific journals)
Rezension von: Jochen Plikat, Fremdsprachliche Diskursbewusstheit als Zielkonstrukt des Fremdsprachenunterrichts. Eine kritische Auseinandersetzunt mit der Interkulturellen Kompetenz
Hu, Adelheid
2018In Fremdsprachen Lehren und Lernen, 47 (Heft 1), p. 127-129
Peer reviewed
 

Files


Full Text
FLuL 2018-1(Offprint)_127-129(Rezension Hu).pdf
Publisher postprint (807.88 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Languages & linguistics
Author, co-author :
Hu, Adelheid ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Rezension von: Jochen Plikat, Fremdsprachliche Diskursbewusstheit als Zielkonstrukt des Fremdsprachenunterrichts. Eine kritische Auseinandersetzunt mit der Interkulturellen Kompetenz
Alternative titles :
[en] Discourse awareness as objective of the Foreign Language Classroom. A critical view on Intercultural Competence
Publication date :
2018
Journal title :
Fremdsprachen Lehren und Lernen
ISSN :
0932-6936
Publisher :
Narr, Tübingen, Germany
Volume :
47
Issue :
Heft 1
Pages :
127-129
Peer reviewed :
Peer reviewed
Reviewed work :
Jochen Plikat: Fremdsprachliche Diskursbewusstheit als Zielkonstrukt des Fremdsprachenunterrichts. Eine kritische Auseinandersetzung mit der Interkulturellen Kompetenz. Frankfurt/M.: Peter Lang.
Focus Area :
Multilingualism and Intercultural Studies
Available on ORBilu :
since 08 October 2018

Statistics


Number of views
397 (4 by Unilu)
Number of downloads
326 (1 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu