Reference : Schulleistungen und Wohlbefinden bei Schülerinnen und Schülern mit Hochbegabung |
Parts of books : Contribution to collective works | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Social, industrial & organizational psychology | |||
Educational Sciences | |||
http://hdl.handle.net/10993/36701 | |||
Schulleistungen und Wohlbefinden bei Schülerinnen und Schülern mit Hochbegabung | |
German | |
[en] Academic achievement and wellbeing in gifted and talented students | |
Baudson, Tanja Gabriele ![]() | |
2018 | |
Leistung und Wohlbefinden in der Schule: Herausforderung Inklusion | |
Rathmann, Katharina | |
Hurrelmann, Klaus | |
Beltz Juventa | |
156–172 | |
Yes | |
Weinheim | |
Germany | |
[en] inclusion ; giftedness ; wellbeing | |
Researchers ; Professionals ; Students | |
http://hdl.handle.net/10993/36701 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.