No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Apprendre à écrire des informations orthographiques silencieuses en langue seconde : Effets d'un programme d'entraînement sur les performances et suivis intra- et interindividuel du développement des patterns de production du pluriel
UGEN, Sonja; BILICI, Natalia; FAYOL, Michel et al.
201823e Journées Internationales de Psychologie Différentielle
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
UGEN, Sonja ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
BILICI, Natalia ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
FAYOL, Michel ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
WETH, Constanze  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
no
Language :
French
Title :
Apprendre à écrire des informations orthographiques silencieuses en langue seconde : Effets d'un programme d'entraînement sur les performances et suivis intra- et interindividuel du développement des patterns de production du pluriel
Alternative titles :
[en] Learning to write silent orthographic markers in a second language: Effects of a training on performances and on the development of intra- and interindividual plural spelling patterns
Publication date :
04 August 2018
Event name :
23e Journées Internationales de Psychologie Différentielle
Event organizer :
University of Luxembourg
Event place :
Luxembourg, Luxembourg
Event date :
from 04-07-2018 to 06-07-2018
Audience :
International
Available on ORBilu :
since 01 August 2018

Statistics


Number of views
139 (5 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu