Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Besoins des apprenants en matière de pensée algébrique et connaissances pour enseigner cette pensée : évaluation diagnostique des acquis des enseignants à la transition école-collège
Demonty, Isabelle; VLASSIS, Joëlle; Fagnant, Annick
2018In Demeuse, Marc; MILMEISTER, Marianne; WEIS, Christiane (Eds.) L'évaluation en éducation et en formation face aux transformations des sociétés contemporaines. Actes du 30e colloque de l'Admée-Europe
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Admee 2018 Demonty Vlassis Fagnant Admée 2018.pdf
Publisher postprint (631.19 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Demonty, Isabelle
VLASSIS, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Fagnant, Annick
External co-authors :
yes
Language :
French
Title :
Besoins des apprenants en matière de pensée algébrique et connaissances pour enseigner cette pensée : évaluation diagnostique des acquis des enseignants à la transition école-collège
Publication date :
January 2018
Event name :
30e colloque de l'Admée-Europe
Event date :
from 10-01-2018 to 12-01-2018
Audience :
International
Main work title :
L'évaluation en éducation et en formation face aux transformations des sociétés contemporaines. Actes du 30e colloque de l'Admée-Europe
Author, co-author :
Publisher :
Université du Luxembourg
ISBN/EAN :
978-2-9199498-1-6
Pages :
457-459
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 29 July 2018

Statistics


Number of views
173 (4 by Unilu)
Number of downloads
178 (2 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu