Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Quelle place accorder aux modèles dans l'apprentissage de l'addition des entiers
Vlassis, Joëlle
2018Colloque de l'Obsservatoire Internationnal de la Pensée Algébrique
 

Files


Full Text
Conference VF OIPA MONTREAL May 2018.pdf
Author postprint (1.21 MB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Vlassis, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
no
Language :
French
Title :
Quelle place accorder aux modèles dans l'apprentissage de l'addition des entiers
Publication date :
2018
Event name :
Colloque de l'Obsservatoire Internationnal de la Pensée Algébrique
Event date :
form 07-05-2018 to 09-05-2108
Audience :
International
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 28 June 2018

Statistics


Number of views
77 (7 by Unilu)
Number of downloads
53 (1 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu