Reference : Administration de « l’implication » dans le discours publicitaire différé écrit (cas ...
Dissertations and theses : Doctoral thesis
Arts & humanities : Languages & linguistics
http://hdl.handle.net/10993/35414
Administration de « l’implication » dans le discours publicitaire différé écrit (cas des énoncés de publicité écrits en français en Tunisie)
French
Bourezgui, Ismail mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
15-Dec-2017
University of Luxembourg, ​Belval, ​​Luxembourg
Doctorat en sciences du langage
295
Freyermuth, Sylvie mailto
Ehrhart, Sabine mailto
WITTMANN, Jean-Michel
PIPONNIER, Anne
RADHOUANE, Nebil
[en] Cognition ; Rhétorique ; Publicité
Researchers ; Students ; General public
http://hdl.handle.net/10993/35414

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
Thèse_Ismaïl_Bourezgui (1).pdfAuthor preprint4.51 MBView/Open

Additional material(s):

File Commentary Size Access
Limited access
Annexes_tableaux_I._Bourezgui.pdfAnnexes Tableaux1.01 MBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.