EPPING, Elisabeth ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Identités, Politiques, Sociétés, Espaces (IPSE)
Co-auteurs externes :
no
Langue du document :
Anglais
Titre :
Book Review: Policy Analysis of Structural Reforms in Higher Education
Date de publication/diffusion :
2017
Titre du périodique :
Zeitschrift Hochschule und Weiterbildung
ISSN :
0174-5859
eISSN :
2567-2673
Maison d'édition :
Deutsche Gesellschaft für wissenschaftliche Weiterbildung und Fernstudium e.V. (DGWF), Kassel, Allemagne
Volume/Tome :
2
Pagination :
66-67
Peer reviewed :
Peer reviewed vérifié par ORBi
Références de l'ouvrage critiqué/commenté :
Harry De Boer, Jon File, Jeroen Huisman, Marco Seeber, Martina Vukasovic & Don Westerheijden (Hrsg.). (2017), Policy Analysis of Structural Reforms in Higher Education. Processes and Outcomes. Basingstoke: Palgrave Macmillan.