Reference : Vom Fordern zum Fördern – ein Diskussionsbeitrag zur Situation des wissenschaftlichen...
Scientific journals : Article
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Social & behavioral sciences, psychology : Social work & social policy
http://hdl.handle.net/10993/33735
Vom Fordern zum Fördern – ein Diskussionsbeitrag zur Situation des wissenschaftlichen Nachwuchses in der Sozialen Arbeit.
German
Graumann, Susanne [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE) >]
Kratz, Dirk [> >]
Neumann, Sascha mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE) >]
Schäfer, Franziska [> >]
2011
Der Pädagogische Blick
19
4
232-246
Yes (verified by ORBilu)
International
0943-5484
[de] Soziale Arbeit ; Erziehungswissenschaft ; Promotion ; Netzwerk ; wissenschaftlicher Nachwuchs
http://hdl.handle.net/10993/33735

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
Päd_Blick 2011.pdfPublisher postprint1.15 MBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.