Article (Scientific journals)
Vom Fordern zum Fördern – ein Diskussionsbeitrag zur Situation des wissenschaftlichen Nachwuchses in der Sozialen Arbeit.
Graumann, Susanne; Kratz, Dirk; Neumann, Sascha et al.
2011In Der Pädagogische Blick, 19 (4), p. 232-246
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Päd_Blick 2011.pdf
Publisher postprint (1.18 MB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Soziale Arbeit; Erziehungswissenschaft; Promotion; Netzwerk; wissenschaftlicher Nachwuchs
Disciplines :
Sociology & social sciences
Education & instruction
Social work & social policy
Identifiers :
UNILU:UL-ARTICLE-2012-1105
Author, co-author :
Graumann, Susanne ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
Kratz, Dirk
Neumann, Sascha ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
Schäfer, Franziska
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Vom Fordern zum Fördern – ein Diskussionsbeitrag zur Situation des wissenschaftlichen Nachwuchses in der Sozialen Arbeit.
Publication date :
2011
Journal title :
Der Pädagogische Blick
ISSN :
0943-5484
Volume :
19
Issue :
4
Pages :
232-246
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 16 December 2017

Statistics


Number of views
88 (4 by Unilu)
Number of downloads
1 (1 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu