Reference : Vom Fordern zum Fördern – ein Diskussionsbeitrag zur Situation des wissenschaftlichen... |
Scientific journals : Article | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction Social & behavioral sciences, psychology : Social work & social policy | |||
http://hdl.handle.net/10993/33735 | |||
Vom Fordern zum Fördern – ein Diskussionsbeitrag zur Situation des wissenschaftlichen Nachwuchses in der Sozialen Arbeit. | |
German | |
Graumann, Susanne [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE) >] | |
Kratz, Dirk [> >] | |
Neumann, Sascha ![]() | |
Schäfer, Franziska [> >] | |
2011 | |
Der Pädagogische Blick | |
19 | |
4 | |
232-246 | |
Yes (verified by ORBilu) | |
International | |
0943-5484 | |
[de] Soziale Arbeit ; Erziehungswissenschaft ; Promotion ; Netzwerk ; wissenschaftlicher Nachwuchs | |
http://hdl.handle.net/10993/33735 |
File(s) associated to this reference | ||||||||||||||
Fulltext file(s):
| ||||||||||||||
All documents in ORBilu are protected by a user license.