Article (Scientific journals)
L’impact de la relation tuteur - stagiaire sur la formation des enseignants
Weber, Jean-Marie
2015In Evaluer: Journal International de Recherche en Education et Formation, 1(3), p. 29-42
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Document.pdf
Publisher postprint (5.76 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Tutorat, Symbolique, Imaginaire, Réel; , inconscient
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Weber, Jean-Marie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
no
Language :
French
Title :
L’impact de la relation tuteur - stagiaire sur la formation des enseignants
Publication date :
December 2015
Journal title :
Evaluer: Journal International de Recherche en Education et Formation
eISSN :
1374-1217
Volume :
1(3)
Pages :
29-42
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 22 September 2017

Statistics


Number of views
96 (7 by Unilu)
Number of downloads
22 (5 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu