Contribution à des ouvrages collectifs (Parties d’ouvrages)
Using process data for assessment in Intelligent Tutoring Systems. A psychometrician’s, cognitive psychologist's, and computer scientist’s perspective.
GREIFF, Samuel; Gasevic, Dragan; von Davier, Alina A.
2017In Sottilare, Robert A.; Graesser, Arthur C.; Hu, Xiangen et al. (Eds.) Design recommendations for intelligent tutoring systems. Volume 5
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
Greiffetal2017_GIFT.pdf
Postprint Éditeur (685.72 kB)
Demander un accès

Tous les documents dans ORBilu sont protégés par une licence d'utilisation.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Psychologie cognitive & théorique
Auteur, co-auteur :
GREIFF, Samuel ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Gasevic, Dragan;  University of Edinburgh
von Davier, Alina A.;  ACTNext by ACT, Inc
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
Using process data for assessment in Intelligent Tutoring Systems. A psychometrician’s, cognitive psychologist's, and computer scientist’s perspective.
Date de publication/diffusion :
2017
Titre de l'ouvrage principal :
Design recommendations for intelligent tutoring systems. Volume 5
Editeur scientifique :
Sottilare, Robert A.
Graesser, Arthur C.
Hu, Xiangen
Goodwin, G.
Maison d'édition :
Army Research Laboratory, Orlando, FL, Etats-Unis
Pagination :
171-179
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 31 août 2017

Statistiques


Nombre de vues
269 (dont 2 Unilu)
Nombre de téléchargements
2 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu