Sciences sociales & comportementales, psychologie: Multidisciplinaire, généralités & autres
Auteur, co-auteur :
PIT-TEN CATE, Ineke ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
KRISCHLER, Mireille ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Langue du document :
Allemand
Titre :
Forschungsprojekt INCLUS: Lehrereinstellungen und -kompetenzen als Rahmenbedingen der Inklusion
Titre traduit :
[en] Resrach project INCLUS: teachers´attitudes and competence as conditions for inclusion
Date de publication/diffusion :
juin 2015
Nom de la manifestation :
invited talk
Organisateur de la manifestation :
Arbeitsgruppe „Aide et assistance: Prise en charge au niveau de l’école
Lieu de la manifestation :
Luxembourg
Date de la manifestation :
June 2015
Focus Area :
Educational Sciences
Projet FnR :
FNR7964914 - Inclusive Education: The Effect Of Teacher Characteristics And School Support On Inclusive Practice, 2014 (01/05/2015-30/04/2018) - Ineke Pit-ten Cate