No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Ein Arbeitsmodell für die empirische Erforschung der diagnostischen Kompetenz von Lehrkräften
Herppich, Stephanie; Praetorius, Anna-Katharina; Hetmanek, Andreas et al.
2017In Südkamp, Anna; Praetorius, Anna-Katharina (Eds.) Diagnostische Kompetenz von Lehrkräften: Theoretische und methodische Weiterentwicklungen
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Herppich, Stephanie
Praetorius, Anna-Katharina
Hetmanek, Andreas
Glogger-Frey, Inga
Ufer, Stefan
Leutner, Detlev
Behrmann, Lars
Böhmer, Ines
Böhmer, Matthias ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Förster, Natalie
Kaiser, Johanna
Karing, Constance
Karst, Karina
Klug, Julia
Ohle, Annika
Südkamp, Anna
More authors (6 more) Less
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Ein Arbeitsmodell für die empirische Erforschung der diagnostischen Kompetenz von Lehrkräften
Publication date :
2017
Main work title :
Diagnostische Kompetenz von Lehrkräften: Theoretische und methodische Weiterentwicklungen
Editor :
Südkamp, Anna
Praetorius, Anna-Katharina
Publisher :
Waxmann
Pages :
75-94
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 14 March 2017

Statistics


Number of views
310 (2 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu