No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Schülerbeurteilungen aus der Perspektive dualer Prozessmodelle der sozialen Urteilsbildung
Böhmer, Matthias; Englich, Birte; Böhmer, Ines
2017In Südkamp, Anna; Praetorius, Anna-Katharina (Eds.) Diagnostische Kompetenz von Lehrkräften: Theoretische und methodische Weiterentwicklungen
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Böhmer, Matthias ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Englich, Birte
Böhmer, Ines
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Schülerbeurteilungen aus der Perspektive dualer Prozessmodelle der sozialen Urteilsbildung
Publication date :
2017
Main work title :
Diagnostische Kompetenz von Lehrkräften: Theoretische und methodische Weiterentwicklungen
Editor :
Südkamp, Anna
Praetorius, Anna-Katharina
Publisher :
Waxmann
Pages :
50-54
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 14 March 2017

Statistics


Number of views
246 (5 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu