Article (Scientific journals)
Verbesserung der Präsentationskompetenz in der Lehre an deutschen Hochschulen: Entwicklung des Mainzer Verfahrens zur Peer-Evaluation studentischer Präsentationen (MPEP)
Kemper, Christoph; Mitschke, T.; Rollett, W. et al.
2016In Das Hochschulwesen, 64 (3), p. 95-103
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Kemper et al. (2016)_MPEP.pdf
Publisher postprint (1.13 MB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Kemper, Christoph ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Mitschke, T.
Rollett, W.
Kemper, V.
Oberfeld, D.
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Verbesserung der Präsentationskompetenz in der Lehre an deutschen Hochschulen: Entwicklung des Mainzer Verfahrens zur Peer-Evaluation studentischer Präsentationen (MPEP)
Publication date :
2016
Journal title :
Das Hochschulwesen
Volume :
64
Issue :
3
Pages :
95-103
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 13 January 2017

Statistics


Number of views
174 (0 by Unilu)
Number of downloads
1 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu