No full text
Article (Scientific journals)
Ästhetische Erfahrung: Kunst und Pädagogik als dialektische Beziehung in den Jeux Dramatiques
Andersen, Katja Natalie
2005In Grundschulmagazin, 73 (1), p. 37-40
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
primary school; aesthetic experience; dramatic play; perception
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Andersen, Katja Natalie  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Ästhetische Erfahrung: Kunst und Pädagogik als dialektische Beziehung in den Jeux Dramatiques
Alternative titles :
[en] Aesthetic experience: Arts and education as a dialectic relationship in dramatic play
Publication date :
2005
Journal title :
Grundschulmagazin
ISSN :
0943-3759
Publisher :
Oldenbourg, München, Germany
Volume :
73
Issue :
1
Pages :
37-40
Available on ORBilu :
since 17 November 2015

Statistics


Number of views
121 (3 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu