Communication publiée dans un ouvrage (Colloques, congrès, conférences scientifiques et actes)
Dealing with Trouble: A Data-Driven Model of a Repair Type for a Conversational Agent
Höhn, Sviatlana
2015In Proceedings of the twenty-ninth AAAI conference on Artificial Intelligence
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Mots-clés :
Chatbots for SLA; Models of Repair; Artificial Conversational Companion
Disciplines :
Sciences informatiques
Auteur, co-auteur :
Höhn, Sviatlana  ;  University of Luxembourg > Faculty of Science, Technology and Communication (FSTC) > Computer Science and Communications Research Unit (CSC)
Langue du document :
Anglais
Titre :
Dealing with Trouble: A Data-Driven Model of a Repair Type for a Conversational Agent
Date de publication/diffusion :
2015
Nom de la manifestation :
The Twenty-Ninth AAAI Conference on Artificial Intelligence
Organisateur de la manifestation :
AAAI
Lieu de la manifestation :
Austin (TX), Etats-Unis
Date de la manifestation :
25.01.2015 - 30.01.2015
Titre de l'ouvrage principal :
Proceedings of the twenty-ninth AAAI conference on Artificial Intelligence
Maison d'édition :
AAAI Press
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 17 février 2015

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