Reference : Wissenskonstruktion im Dialog zwischen Alt und Jung: Förderung visueller Lesekompetenz |
Scientific journals : Article | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction | |||
Educational Sciences | |||
http://hdl.handle.net/10993/19918 | |||
Wissenskonstruktion im Dialog zwischen Alt und Jung: Förderung visueller Lesekompetenz | |
German | |
[en] Knowledge construction in dialogues between old and young: Promotion of visual competence in reading | |
Andersen, Katja Natalie ![]() | |
2010 | |
KiTa aktuell HRS - Fachzeitschrift für Leitungen, Fachkräfte und Träger der Kindertagesbetreuung | |
Link | |
18 | |
1 | |
4-5 | |
No | |
1437-1790 | |
Kronach | |
Germany | |
[en] knowledge construction ; reading ; visual literacy ; early childhood education | |
Researchers ; Professionals ; Students | |
http://hdl.handle.net/10993/19918 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.