No full text
Article (Scientific journals)
Inklusion im Übergang vom Kindergarten zur Grundschule: Das Beispiel der flexiblen Schuleingangsphase
Andersen, Katja Natalie
2010In KiTa KinderTageseinrichtungen Aktuell: Fachzeitschrift für die Leitung von Kindertageseinrichtungen, 18 (7/8), p. 163
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
primary school; preschool; inclusion; transition
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Andersen, Katja Natalie  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Inklusion im Übergang vom Kindergarten zur Grundschule: Das Beispiel der flexiblen Schuleingangsphase
Alternative titles :
[en] Inclusion in its transition from preschool to primary school: The example of flexible phases for starting school
Publication date :
2010
Journal title :
KiTa KinderTageseinrichtungen Aktuell: Fachzeitschrift für die Leitung von Kindertageseinrichtungen
ISSN :
1437-1790
Publisher :
Link, Kronach, Germany
Volume :
18
Issue :
7/8
Pages :
163
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 29 January 2015

Statistics


Number of views
316 (9 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu