Pas de texte intégral
Contribution à des ouvrages collectifs (Parties d’ouvrages)
Classical Republicanism, Local Democracy, and Education - The Emergence of the Public School of the Republic of Zurich, 1770-1870
TRÖHLER, Daniel
2011In TRÖHLER, Daniel; Popkewitz, Thomas; Labaree, David F. (Eds.) Schooling and the Making of Citizens in the Long Nineteenth Century. Comparative Visions
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Identifiants :
UNILU:UL-CHAPTER-2011-065
Auteur, co-auteur :
TRÖHLER, Daniel ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Langue du document :
Anglais
Titre :
Classical Republicanism, Local Democracy, and Education - The Emergence of the Public School of the Republic of Zurich, 1770-1870
Date de publication/diffusion :
2011
Titre de l'ouvrage principal :
Schooling and the Making of Citizens in the Long Nineteenth Century. Comparative Visions
Editeur scientifique :
TRÖHLER, Daniel 
Popkewitz, Thomas
Labaree, David F.
Maison d'édition :
Routledge, New York, Etats-Unis - New York
ISBN/EAN :
9780415889001
Pagination :
153-176
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 23 mai 2013

Statistiques


Nombre de vues
112 (dont 3 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

citations Scopus®
 
6
citations Scopus®
sans auto-citations
4

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu