Scientific presentation in universities or research centers (Scientific presentations in universities or research centers)
Un dispositif centré sur une approche « play-based learning » en contextes scolaire et familial susceptible de favoriser l’accrochage scolaire des élèves du Grand-Duché du Luxembourg dès le préscolaire
Poncelet, Débora; Vlassis, Joëlle
2015
 

Files


Full Text
LYON conditions enseignantes Janvier 2015 Poncelet-Vlassis VF Mercredi 7 janvier.ppt
Publisher postprint (924.16 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Poncelet, Débora ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Vlassis, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Language :
French
Title :
Un dispositif centré sur une approche « play-based learning » en contextes scolaire et familial susceptible de favoriser l’accrochage scolaire des élèves du Grand-Duché du Luxembourg dès le préscolaire
Publication date :
2015
Event name :
Condition(s) enseignante(s), Conditions pour enseigner. Réalités, enjeux, défis. Université Lumière LYON 2
Event date :
From 08-01-2015 to 10-01-2015
Audience :
International
Available on ORBilu :
since 15 January 2015

Statistics


Number of views
65 (4 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu