Article (Scientific journals)
RÉSOLUTION DE PROBLÈMES MATHÉMATIQUES ET DÉVELOPPEMENT DE COMPÉTENCES : SUR QUELLES VARIABLES AGIR POUR SOUTENIR LES ÉLÈVES DANS LEUR APPRENTISSAGE
Fagnant, Annick; Marcourx, Gery; Vlassis, Joëlle
2014In Cahiers des Sciences de l'Education (Les), 36, p. 1-6
 

Files


Full Text
1._fagnant__marcoux__vlassis__pp.1_6_.pdf
Publisher postprint (389.64 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick
Marcourx, Gery
Vlassis, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Language :
French
Title :
RÉSOLUTION DE PROBLÈMES MATHÉMATIQUES ET DÉVELOPPEMENT DE COMPÉTENCES : SUR QUELLES VARIABLES AGIR POUR SOUTENIR LES ÉLÈVES DANS LEUR APPRENTISSAGE
Publication date :
2014
Journal title :
Cahiers des Sciences de l'Education (Les)
ISSN :
2030-9643
Publisher :
Université de Liège. Unité d'Analyse des Systèmes et Pratiques d'Enseignement, Liège, Belgium
Special issue title :
Résolution de problèmes mathématiques : regards croisés sur les élèves et les pratiques enseignantes
Volume :
36
Pages :
1-6
Available on ORBilu :
since 15 January 2015

Statistics


Number of views
73 (3 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu