Pas de texte intégral
Article (Périodiques scientifiques)
Do teacher judgments of student intelligence predict students' intelligence forty years later? Results from the Luxembourg MAGRIP study
Brunner, Martin; FISCHBACH, Antoine
2014In International Max Planck Research School on the Life Course newsletter, 8 (2), p. 3-8
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Psychologie cognitive & théorique
Auteur, co-auteur :
Brunner, Martin;  Free University of Berlin and Berlin-Brandenburg Institute for School Quality
FISCHBACH, Antoine  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
Do teacher judgments of student intelligence predict students' intelligence forty years later? Results from the Luxembourg MAGRIP study
Date de publication/diffusion :
août 2014
Titre du périodique :
International Max Planck Research School on the Life Course newsletter
Maison d'édition :
Max Planck Institute for Human Development, Berlin, Allemagne
Volume/Tome :
8
Fascicule/Saison :
2
Pagination :
3-8
Disponible sur ORBilu :
depuis le 27 octobre 2014

Statistiques


Nombre de vues
196 (dont 18 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu