No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
L’évaluation de la qualité de l’enseignement face à la dynamique et à la dialectique des pratiques pédagogiques.
Max, Charles
2004In PAQUAY, Léopold (Ed.) L'évaluation des enseignants - Tensions et enjeux.
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
evaluation; activity theory
Disciplines :
Education & instruction
Identifiers :
UNILU:UL-CHAPTER-2010-276
Author, co-author :
Max, Charles ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
French
Title :
L’évaluation de la qualité de l’enseignement face à la dynamique et à la dialectique des pratiques pédagogiques.
Publication date :
2004
Main work title :
L'évaluation des enseignants - Tensions et enjeux.
Editor :
PAQUAY, Léopold
Publisher :
Editions L'Harmattan, Paris, Unknown/unspecified
ISBN/EAN :
9782747572941
Collection name :
Éducations et Sociétés
Pages :
275-301
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 28 July 2014

Statistics


Number of views
102 (4 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu