No full text
Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Früherkennung und Förderung von Problemen im Umgang mit Zahlen bei Kindern von 5-6 Jahren Psychomotorik in Deutschland: Bewegung in Bildung und Gesundheit
Wantz, Marc
2006In Fischer, Klaus; Knab, Eckhart; Behrens, Melanie (Eds.) Früherkennung und Förderung von Problemen im Umgang mit Zahlen bei Kindern von 5-6 Jahren
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Identifiers :
UNILU:UL-CONFERENCE-2009-061
Author, co-author :
Wantz, Marc ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
German
Title :
Früherkennung und Förderung von Problemen im Umgang mit Zahlen bei Kindern von 5-6 Jahren Psychomotorik in Deutschland: Bewegung in Bildung und Gesundheit
Publication date :
2006
Event name :
Kongress 50 Jahre Psychomotorik in Deutschland: Bewegung in Bildung und Gesundheit
Event place :
Universität Köln, Köln, Germany
Event date :
2005
Audience :
International
Main work title :
Früherkennung und Förderung von Problemen im Umgang mit Zahlen bei Kindern von 5-6 Jahren
Editor :
Fischer, Klaus
Knab, Eckhart
Behrens, Melanie
Publisher :
Aktionskreis Literatur und Medien, Lemgo, Germany
Edition :
1
ISBN/EAN :
9783778079157
Pages :
57-80
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 18 May 2013

Statistics


Number of views
93 (1 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu