No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
PISA und die Steuerung des Luxemburger Schulwesens: Qualitätsentwicklung durch Bildungsstandards, Kompetenzen und Lernstanderhebungen PISA 2006
Lanners, Michel; Peek, Rainer; Bamberg, Myriam et al.
2007In Nationaler Bericht Luxemburg
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Theoretical & cognitive psychology
Identifiers :
UNILU:UL-CHAPTER-2009-033
Author, co-author :
Lanners, Michel
Peek, Rainer
Bamberg, Myriam
Kafaï, Amina
Schorn, Astrid
Unsen, Manon
Bertemes, Jos
Martin, Romain ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Palazzarri, Livius
Language :
French
Title :
PISA und die Steuerung des Luxemburger Schulwesens: Qualitätsentwicklung durch Bildungsstandards, Kompetenzen und Lernstanderhebungen PISA 2006
Publication date :
2007
Main work title :
Nationaler Bericht Luxemburg
Publisher :
Ministerium für Erziehung und Berufsausbildung, SCRIPT & Universität Luxemburg, Forschungseinheit EMACS
Pages :
77-82
Available on ORBilu :
since 16 June 2014

Statistics


Number of views
88 (2 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu