Article (Scientific journals)
Influence de l'environnement familial et du parcours scolaire sur les performances en lecture des élèves de 15 ans au Luxembourg
Dierendonck, Christophe; Poncelet, Débora
2010In Revue Internationale de l'Education Familiale, 2010 (2)
Peer reviewed
 

Files


Full Text
RIEF_Dierendonck_Poncelet_2010.pdf
Publisher postprint (567.12 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Dierendonck, Christophe  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Poncelet, Débora ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
Influence de l'environnement familial et du parcours scolaire sur les performances en lecture des élèves de 15 ans au Luxembourg
Publication date :
2010
Journal title :
Revue Internationale de l'Education Familiale
ISSN :
1279-7766
Volume :
2010
Issue :
2
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 19 May 2014

Statistics


Number of views
166 (3 by Unilu)
Number of downloads
1 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu