Reference : Didaktik, Instruktionsdesign und Konstruktivismus. Warum so viele Wege nicht nach Rom... |
Parts of books : Contribution to collective works | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction | |||
http://hdl.handle.net/10993/15932 | |||
Didaktik, Instruktionsdesign und Konstruktivismus. Warum so viele Wege nicht nach Rom führen | |
German | |
Schnotz, Wolfgang [> >] | |
Molz, Markus [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)] | |
Rinn, Ulrike [> >] | |
2004 | |
Didaktik und Neue Medien – Konzepte und Anwendungen in der Hochschule | |
Rinn, Ulrike | |
M. Meister, Dorothee | |
Waxmann | |
123-146 | |
No | |
9783830912163 | |
Münster | |
http://hdl.handle.net/10993/15932 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.