No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Didaktik, Instruktionsdesign und Konstruktivismus. Warum so viele Wege nicht nach Rom führen
Schnotz, Wolfgang; Molz, Markus; Rinn, Ulrike
2004In Rinn, Ulrike; M. Meister, Dorothee (Eds.) Didaktik und Neue Medien – Konzepte und Anwendungen in der Hochschule
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Identifiers :
UNILU:UL-CHAPTER-2010-148
Author, co-author :
Schnotz, Wolfgang
Molz, Markus ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Rinn, Ulrike
Language :
German
Title :
Didaktik, Instruktionsdesign und Konstruktivismus. Warum so viele Wege nicht nach Rom führen
Publication date :
2004
Main work title :
Didaktik und Neue Medien – Konzepte und Anwendungen in der Hochschule
Editor :
Rinn, Ulrike
M. Meister, Dorothee
Publisher :
Waxmann, Münster, Unknown/unspecified
ISBN/EAN :
9783830912163
Pages :
123-146
Available on ORBilu :
since 10 March 2014

Statistics


Number of views
495 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu