No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
La place de l'ouverture aux langues dans un enseignement primaire visant l'apprentissage d'une L2 et d'une L3 Ouverture à la diversité linguistique à l'école luxembourgeoise
Maurer-Hetto, Marie-Paule; Roth-Dury, Evelyne
2008In Conscience du plurilinguisme – Practiques, représentations et interventions
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Languages & linguistics
Education & instruction
Identifiers :
UNILU:UL-CHAPTER-2009-255
Author, co-author :
Maurer-Hetto, Marie-Paule ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Roth-Dury, Evelyne
Language :
French
Title :
La place de l'ouverture aux langues dans un enseignement primaire visant l'apprentissage d'une L2 et d'une L3 Ouverture à la diversité linguistique à l'école luxembourgeoise
Publication date :
2008
Main work title :
Conscience du plurilinguisme – Practiques, représentations et interventions
Publisher :
Presses Universitaires de Rennes, Rennes Cedex, Unknown/unspecified
Pages :
167-274
Available on ORBilu :
since 10 March 2014

Statistics


Number of views
89 (3 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu