No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Was ist gute empirische Unterrichtsforschung? Ein Plädoyer für die vergessene reflexive Qualität von Wissenschaft
Tröhler, Daniel
2012In Doff, Sabine (Ed.) Fremdsprachenunterricht empirisch erforschen. Grundlagen – Methoden – Anwendung
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Identifiers :
UNILU:UL-CHAPTER-2012-430
Author, co-author :
Tröhler, Daniel ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Was ist gute empirische Unterrichtsforschung? Ein Plädoyer für die vergessene reflexive Qualität von Wissenschaft
Publication date :
2012
Main work title :
Fremdsprachenunterricht empirisch erforschen. Grundlagen – Methoden – Anwendung
Editor :
Doff, Sabine
Publisher :
Narr Verlag, Tübingen, Germany
ISBN/EAN :
9783823367215
Pages :
34-47
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 15 May 2013

Statistics


Number of views
120 (5 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu