Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
L’enseignement de la résolution de problème au primaire : croyances et pratiques déclarées des enseignants dans un contexte de réforme curriculaire
Vlassis, Joëlle; Mancuso, Giovanna; Poncelet, Débora
2013Congrès de l'AREF (Actualité de la Recherche en Education et en Formation)
 

Files


Full Text
AREF 2013 Actes.docx
Publisher postprint (136.6 kB)
Actes Aref 2013
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Vlassis, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Mancuso, Giovanna ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Poncelet, Débora ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
L’enseignement de la résolution de problème au primaire : croyances et pratiques déclarées des enseignants dans un contexte de réforme curriculaire
Publication date :
2013
Event name :
Congrès de l'AREF (Actualité de la Recherche en Education et en Formation)
Event date :
2013
Audience :
International
Available on ORBilu :
since 29 January 2014

Statistics


Number of views
108 (1 by Unilu)
Number of downloads
2 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu